Wednesday, November 18, 2009

Now that we have all


A fost odata o dimineata racoroasa de vara. Am fost odata, intr-o dimineata racoroasa de vara, la mare. Atunci a inceput un nou capitol, atunci a inceput totul de acum.

Era o dimineata placuta, dupa o noapte lunga si incinsa. Eram inca active, si eu si ea, vroiam sa mai facem ceva, nu aveam nici o urma de somn. Ne plimbam de colo colo, poate chiar umpic haotic, desi acolo haosul e starea obisnuita.

Soarele incepea sa incalzeasca prea tare, asa ca ne-am retras la umbra, noi doua si micul nazbatios care era cu noi. Am ras, am ras mult, nu ma puteam opri din ras la giumbuslucurile pe care le facea, la nebunii pe care le spunea.

A fost prima data cand i-am vazut. Acolo, in umbra, printre butoaie de bere, sticle de alcool si cafele, acolo pe nisip, acolo unde a inceput totul. Trupurile innegrite de soare, o pereche de ochi caprui si una de ochi verzi, razand si ei de nazbatii, obositi, probabil dupa o noapte la fel de lunga ca si a noastra. I-am vazut atunci, acolo, si nici acum nu am uitat de prima data. Cum iti amintesti uneori lucrurile astea care candva pareau marunte…

Acum ne vedem toti impreuna, mai multi impreuna, si ma gandesc cum a inceput totul, atunci, acolo.
Si ii iubesc pe toti, pe fiecare intr-un fel anume, dar pe nici unul mai putin decat pe celalalt… Ieri as fi zis ca n-am iubit, nu iubesc si nu stiu cum este. Dar iubirea asta este mai puternica decat crezi tu.

Mi-au fost de ajuns cateva minute inainte de somn si o amintire ca sa-mi dau seama de asta


http://www.youtube.com/watch?v=8DRw1a4uNSg&feature=player_embedded



Tu le ai pe ele, eu te am doar pe tine…asta trebuie sa se schimbe

No comments: