Wednesday, November 11, 2009

Obsesie


Tu macar ai de ce sa te agati, tu macar ai un vis, o obsesie, o dorinta, oricum ai vrea sa-i spui. Eu in schimb, parca nu mai am nimic. Nimic palpabil, nimic tangibil, nimic real. Si asta nu ar fi grav, ca treci cumva peste bunurile lumesti, dar parca nu mai am chiar nimic, nici vise, nici dorinte, nici planuri, nici macar obsesii de care sa ma agat.

Realitatea mea se destrama in mii de fire, ca un pulover vechi si agatzat peste tot, imaginatia a luat-o si ea razna, parca s-a tampit, nu ma mai ajuta cu nimic. Vreau sa-mi imaginez ca totul e bine, vreau sa-mi imaginez ca sunt iubita, vreau sa-mi imaginez ca sunt indragostita, vreau sa-mi imaginez o viata perfecta…dar nici asta nu-mi mai reuseste.

Nu vrei tu sa devii noua mea obsesie ? Hai te roog ! Da-mi ceva sa ma bantuie, da-mi un motiv sa nu mai dorm noaptea, da-mi un scop sa ma zvarcolesc intre dorinta si suferinta.

Da-mi ceva, orice ! Acum !
Pana si weekend-ul a devenit neintersant, diminetile ma plictisesc, soarele imi este indiferent.
Hai sa-ti gatesc o cina cu sentimentele mele pierdute in ceatza. Poate nu e felul tau de mancare preferat, dar pun pariu ca o sa-ti placa.

Hai fii tu obsesia mea, hai hai !
Te roooog ! ;;)


4 comments:

kiky said...

Cine esti tu?

Pitik said...

Posesoarea blogului, autorea aberatiilor de aici, o straina de tine, straina de mine :)

Anonymous said...

Apropo de strain de mine, ar trebui sa cauti o piesa - Hazard - Strain e posibil sa iti placa.
Cat despre starea asta, prietenii mi-au recomandat un hobby care sa imi ocupe timpul, cica ar merge, insa la mine nu prea a mers dar daca gasesti o reteta as fi curios sa o aflu.

RKO

kate said...

" Realitatea mea se destrama in mii de fire, ca un pulover vechi si agatzat peste tot .. "

aaa deci hobbyul ar fi crosetatu ?

dar ce ar fi daca nu ai mai repara nimic . veci . ce ar fi daca ai incepe sa bei ceai din cani sparte , ce ar fi daca ai lasa cojile de somn de la ochi , fara sa te mai speli pe fata ... ce ar fi daca nu ai mai face patul niciodata si ai lasa numai urme frenetice de vise pe cearceaf .
ce ar fi daca te-ai intoarce la cum erai . pentru ca dorul asta orb si surd ce iti urmareste fiecare pas te cunoaste . il cunosti .

a fost odata minunat ... si o sa mai fie .