Thursday, November 5, 2009

Stii seara aia?

Stii seara aia ?
Eu mai stiu cate ceva din ea, imi amintesc bucatele, secvente cand mai clare cand in ceata.
Imi amintesc frigul, nu am cum sa-l uit, m-a ros pe sub toata gramada aia de carpe, mi-a ros piele, mi-a uscat buzele si mi-a deschis apetitul…si apoi imi amintesc ca am uitat cat era de frig sau ca am ignorat total frigul, i-am facut vant cu o esarfa.
Imi amintesc aburii tari in tentativa de incalzire…nu cred ca au functionat dar stiu cat i-am cautat.
Imi amintesc zgomot mult zgomot, niste intrebari si apoi iar frig…si in frig dorinta, pofta…give it to me.

Hai afara
Stai sa-mi iau haina
Da-mi mana
Brrr
Si asta a fost…la naiba in ce hal tremur, e mult prea frig…déjà tremur si mai tare…déjà tremur prea tare. Ah nu, ma misc, ma zdruncin, ma batzai…

Iti e frig ?
Eu nu mai simt frig, dar tine-ma in brate, cred ca e doar o iluzie. si fac un gest nesabuit, un impuls nu stiu cum de ce
Vrei sa intram ?
Da hai ! si in minte, n-am vrut, scuze, nu stiu ce m-a apucat
Stai…………… (ba cred ca am vrut)

Azi am auzit o intrebare pe care n-am mai auzit-o demult si la care nu ma asteptam…la naiba, ce raspund?
Mai termina cu prostiile, inspira, calmeaza-te
E ok, ai, n-ai, ce mai conteaza ce ai sau ce crezi ca ai, e bine asa cum e, e numai bine

Hai sa nu mai dormim, oricum mai e putin si plecam


http://www.youtube.com/watch?v=IUGzY-ihqWc