Friday, October 17, 2008

Ai schimba ceva?


Totzi spunem ca daca ar fi sa putem da timpul inapoi am face altfel, ca am evita un lucru, ca n-am mai face aceeashi greseala, ca am fi mai buni…dar oare e asha?

Ma intrebam eu ce-ash schimba daca ash putea si dupa un timp lung de gandire mi-am raspuns, putin sec, putin parca dezamagita…NIMIC.

Da, nu ash schimba nimic.
Nu, viatza mea nu este si nu a fost perfecta, dar nu ash schimba nimic. Daca ash schimba ceva probabil m-ash schimba pe mine.

Am fost fericita, am fost trista, m-am bucurat, am suferit, si nu as da asta pentru nimic. Toate astea m-au format, toate trairile m-au adus unde sunt azi, m-au ajutat sa devin eu. Deci nu ash putea schimba nimic pentru ca ash disparea eu, m-ash sterge cu totul din viatza mea, nu ash mai fi eu, ar fi altcineva.

Si acum te intreb pe tine, si raspund sincer : Tu chiar crezi ca ai schimba ceva ? Tu ai vrea sa-ti stergi trecutul cu buretele pentru a-tzi inventa un altul ? Tu ai vrea sa nu mai fii ceea ce esti azi ?

Gandeste-te mai bine, gandeste de doua ori, si nu-mi spune mie, dar fii sincer cu tine.

No comments: