Tuesday, October 14, 2008

Stick The knife


Este dimineatza tarziu dar nu-mi este somn. Te aud ca prin vis
”Parca nu prea merge muzica asta...itzi place The knife?”
“O da, ador The knife, chiar daca unele piese sunt mai ciudatzele.”
Si nu ti-am mai auzit vocea, doar muzica si sunetele…da sunetele.

Nu mai este dimineatza, e cald si te aud
“Da, aveai dreptate, unele piese chiar sunt ciudate”
“Stiu, eu intotdeauna am dreptate” si rad, gluma de blonde.


Nu, nu pe tine te aud, aud totushi o voce, undeva departe, cred ca e doar in imaginatzia mea, e totul in capul meu, si striga tare “Now stick The knife into my head...and get out!!!”


M-am jucat, imi place sa ma joc cu jucarii vii, si m-am jucat, am fugit, am revenit. Imi plac jucariile dar nu sunt o papusha de portzelan. Acum nu-mi mai place jocul.
Mi-ai spus candva ca iti place toamna...parca a fost asha demult. Oricum a fost intr-o alta viatza.

No comments: