Wednesday, October 29, 2008

Sunete


Shhh…nu spune nimic, nu vreau sa aud cuvinte, nu am nevoie si nu-mi plac. De data asta vreau sa aud doar sunete.

Mana imi tremura atingandu-ti pielea calda, usor, iti aud respiratia calma. Ai somnul lin, usor, si simtzi. Corpul tau incepe sa vibreze, incet, incet deschizi ochii. Te privesc, ma privesti…mainile noastre se ating in miscari lente, se intrec in atingeri patimase, corpurile ard de dorinta.

Ma pierd in privirea ta, nu ma pot dezlipi, nu as vrea. Te apropii incet, dar am rabdare. Imi saruti obrajii, ochii, fruntea, iar eu iti raspund cu aceleashi gesturi, parca am face miscari in oglinda.

Buzele se apropie in miscari incete, ne auzim respiratia cum cere, ne rasucim, ocolim…suspans, dorinta, care creste…apoi, in linistea apasatoare, se ating, la inceput timid, pentru a termina intr-un sarut aprins.

Respiratie sacadata, trupuri incinse, sunete incantate, piele umeda…si liniste.

Adorm in bratele tale, in siguranta si nu as mai vrea sa ma trezesc.

No comments: