Thursday, October 30, 2008

Stupidness is no excuse


Dupa ce m-a obsedat un cantecel imi dau seama de adevar…stupidness is no excuse. Si de data asta eu am fost the stupid one.
La dracu cum sa ratezi asha dupa ce asteptzi atata ?
Cum sa dai vina de fiecare data pe o persoana si sa realizezi pana la urma ca greseala ta a fost mai mare, si esti cat se poate de constient de asta.

I fucked up…this time i fucked up big time…
Si cum sa indrepti?
Ok incerci toate metodele, poate una merge…si sigur ar merge, adevarul merge, dar pentru asta trebuie sa te faci ascultat.
Eh si acum vine partea mai grea…cum sa te asculte ? Cu binisorul ? Cu forta ? Daca planul A da gres, incerci cu planul B. Hhhmm…am un plan B ? Puf nu am…cum aplici metoda fortata ?

Indicii, are cineva indicii ? Nu are nimeni, tot eu trebuie s-o fac…si imi fortzez mintea, dar parca nimic nu iese.
All is fair…when you do have something.
Da, mi-a luat o noapte intreaga sa raspund, probabil merit tacerea asta dar..dar…dar…nu am vrut eu sa fie asa….

La naiba trezeste-te la realitate, fa ceva...mda...usor de zis, poate chiar usor de facut, ca doar ai incercat deja.
Si a mers ?
A mers pe dracu…Sau…asta inseamna ca totushi a mers ?
O fi mers, dar tot ai dat cu bata in balta…rateu, esec.

No comments: