Friday, December 26, 2008

Craciunul acasa

Si seara de Craciun a fost cel putin interesanta. Dupa o intalnire cu veci cunostinte, o bere, cateva vorbe (destul de seci, parerea mea) am decis ca este momentul sa schimbam locul petrecerii. Trei nebune pe strazi, vorbind tare si cautand un taxi (care a aparut dupa cateva minute de inghetz) si un drum catre "insorita" statiune litorala Mamaia.

De ce alegerea asta? Pentru o petrecere privata indicata de cineva foarte imbietor cu un "bai daca e rateu sa nu ma injurati pe mine". Am ajuns acolo si, intr-un fel, am simtit ca ne potrivim in decor, desi nu cunosteam pe nimeni, pentru ca era o petrecere mascata. Pai bine, si noi paream masca, in felul nostru, fiind mai altfel decat lumea de acolo (desi noi eram in starea noastra fizica oarecum naturala), trei doamne si toate trei, o Irina cu "par de doamna" (ea fiind mai punkista cumva), eu (blonda, normal, si fara dotare) cu o semi rochita si bascutza si sor-mea mult mai aproape fizic de un om normal decat noi.

Una peste alta a fost bine, alcoolul era gratis :))) Pana ne-am plictisit si am decis sa ne mutam (iar). Am ajuns intr-un loc numit "Vama" si unde vinul fiert e specialitatea casei. Dar era deja prea tarziu, alcoolul de pana atunci si-a cam facut de cap cu noi, asa ca intr-un timp foarte scurt am plecat iar, de data asta catre casa. Evident cautand iar un taxi, eu cu ochii aproape inchisi iar cele doua nebune...facand pe sirenele galagioase.

No comments: