Wednesday, December 24, 2008

Merry cea x-mas



Puf e deja ajunul Craciunului si eu nu mi-am facut lista cu dorinte.


Hai repede repede, ceva idei, trebuie sa scriu ceva, nu pot rata ocazia. Pai uite:


"Draga Mosule,
Imi doresc o casa maaare in care sa traiesc clipe minuate alaturi de toti cei dragi. Da da, ai citit bine, o casa maaare pentru noi toti.
Asa, ce mai vreu, mai imi doresc hhmm un autobuz, nu nu, o rulota asa aranjata frumos, cu care sa pot calatori pe unde am chef, cu un prieten, doi, trei, sa vedem lumea si sa petrecem la greu.
Acum da, mai mi-ar trebui ceva, imi doresc si niste bani, mai multi asa, ca sa-mi ajunga pentru toata casa aia mare, si pentru calatoriile alea, si sa mai fie si pentru mine, sa-mi cumpar cam tot ce-mi doresc.
Sa fiu faimoasa? neah, nu-mi trebe asta. Sa fiu iubita si indragita, da , asta mi-ar trebui, dar asa mai la scara redusa, nu ca o vedeta."


Da, de fapt acum sincer, cam tot ce imi doresc este sa fiu fericita. Si asta o pot face si fara o casa imensa, imi pot aduna prietenii si in casuta mea mica, ei oricum vor veni. Nu-mi trebuie nici luxul ala pentru calatorii, pot incerca si mai modest, cand si cum se poate. Si bani...eh doar cat sa-mi ajunga, nu am nevoie de toate comorile lumii pentru a fi fericita.


Pana la urma imi doresc sa fiu fericita, si asta se poate realiza cu cei dragi alaturi, cu zambetele de pe chipurile noastre, cu hohotele de veselie din glasurile noastre si cu sentimentele calde ce plutesc in aer.


"Draga Mos Craciun,
Imi doresc sa fiu fericita! "


Si uite asa am reusit si cu lista asta.


Ho ho ho, Craciun Fericit!

No comments: