Tuesday, December 16, 2008

Gand in oglinda


Ti-am spus candva ca nu-mi place sa astept si ca nu stau bine la capitolul rabdare…trebuia sa ma asculti. « Vreau acum, vreau asa si ma enervez daca nu va fi cum vreau eu ».Ai citit, ai privit cuvintele, ai auzit dar nu le-ai ascultat, nu te-ai uitat dincolo de ele.

Nimic din ce spun eu nu e simplu, nimic nu este exact ceea ce pare. Daca vrei sa intelegi ceva trebuie sa privesti in adancime, usa gandurilor mele nu e niciodata deschisa. Poate ai noroc vreodata sa prinzi o fereastra deschisa…dar nici asta nu se intampla prea des.

Daca nu te simti in stare, nu te obosi, pentru ca te vei alege doar cu asta, doar cu oboseala. Trebuie sa vrei, sa poti, sa insisti pentru ca nu vrei primi totul de-a gata.

Si tocmai cand ti se pare ca ai prins o idee, ca un gand devine clar, atunci cand crezi ca esti pe cale sa faci descoperirea…totul se schimba. Ideile o iau razna, un gand se imbina cu altul si iti dai seama…ca nimic nu mai este cum trebuia sa fie.

Ai spart oglinda…nu-i nimic, se repara, e plina de crapaturi dar se repara si rezista

Mirror mirror on the wall…ce vroiam sa te intreb ?

No comments: