Friday, December 5, 2008

Gandurile


Ma intreb unde dispar oare gandurile ?
E noapte, prin cap imi trec atatea ganduri, atatea idei, vad lucruri frumoase, cuvintele se imbina de minute, totul curge atata de placut. Ma simt bine, sunt la caldura, in siguranta, si nu stiu de ce dar am un zambet larg pe fata in timp ce mintea mea zburda libera.

Stiu ca era totul minunat, mi-a placut fiecare cuvant pe care-l auzeam in gand, fiecare zgomot a avut impact dar acum…acum nu mai stiu nimic. Tot ce mi s-a parut atata de frumos aseara parca a disparut intr-o ceata densa.

Incerc, caut, insist, ma zbat…dar nimic, gandurile s-au pierdut.
Asa ca acum ma intreb iar unde au disparut gandurile ? Unde a zburat inspiratia ?

Sa fiu eu de vina, sa fii tu de vina, nu stiu, dar vreau sa-mi amintesc totul, erau lucruri pe care nu-mi place sa le irosesc.

No comments: