Thursday, December 11, 2008

Pacience is NOT my virtue


Asa si ? Si ce daca ? Ce-i cu asta ?
Imi razi in fata de parca mi-ar pasa…nu dau doi bani pe asta. M-am descurcat mereu, o sa ma descurc si acum, nu am nevoie de nimic si de nimeni ca sa ajung unde trebuie.

Da, e posibil sa fie ciudat, dar ma adaptez la orice. Si da, probabil nu o sa-mi placa, dar nu din vina mea, nu e alegerea mea…voi fi totusi stapana pe situatie.

Cersesc afectiunea in cel mai placut mod, si daca esti in stare sa-mi refuzi aceasta mica placere nu e o problema, nu e problema mea, ti-am spus doar ca ma descurc oricum, nu e o tragedie. Si cand o cer trebuie sa mi-o dai, iar daca ceva ti-a distras atentia..ei bine, nu ma intereseaza. Pentru ca rabdarea mea este mai mult decat limitata.

Da, nu am rabdare, nu-mi place sa astept. N-am asteptat niciodata si nici nu am de gand sa o fac. Ori acum cand cer eu, asa cum vreau eu…ori interesul meu dispare mai repede decat ai putea sa crezi. Timpul meu e limitat, timpul meu fuge prea iute, nu-l pot prinde din urma, asa ca sunt mereu grabita si fara rabdare.

Patience is NOT my virtue.

No comments: