Friday, December 12, 2008

Naughty or nice


Trebuie sa recunosc ca imi este bine, putin somn chiar acum, dar mi-e bine in general. Si a meritat somnul de acum si cascatul care nu vrea sa se opreasca.

Parca cuvintele imi vin mai usor in minte cand au mai putina importanta, e mai usor sa descriu lucruri trecatoare. Acum insa mi se par ceva mai greu de legat ideile, mai greu de exprimat ce gandesc.

Tosuhi da, chiar a meritat, si nu e prima data cand merita. Intregeste, tinde catre absolut, satisface dorinte, deci e clar ca merita efortul.

Chiar daca in ansamblu totusi e confuz, e oarecum in ceatza, o ceata pe care probabil o vom mentine, este bine, este placut, trezeste pofte, intarata.

Intrebare de sezon : «Ai fost cumine ? »
Crezi ca am sa mint ? Crezi ca am sa raspund ca toata lumea doar pentru a primi ce-mi doresc ? Poate te vei mira, sau poate nu, dar raspunsul meu este scurt si la obiect : « NU »

Desi as putea sa incerc o diversiune, sa te intreb ce intelegi prin asta, sa ma justific, sa iti spun povesti care sa te convinga…nu…raman la varianta mea de raspuns…Si ma intreb, oare ai vrea sa fiu cuminte ?

No comments: