Sunday, May 8, 2011

De data asta chiar am zambit


Azi am gasit lucruri demne de respect, azi am gasit ceva ce merita timp si atentie. Azi am gasit curaj, am gasit sinceritate, am gasit un om care vrea sa se regaseasca. Azi am gasit ceva ce nu stiam ca caut.

Oare pana acum am stiut ce caut? Oare pana acum am cautat ceva anume?

Nu, cautarea mea a fost oarba iar acum am gasit ceva…nou, neasteptat, placut in multe feluri. Am gasit ceva ce credeam imposibil.

Azi m-am simtit comod, sa stiu tot, sa vad tot, sa simt tot.

Nu ma mai intreba de ce. Probabil nu o sa am toate cuvintele pregatite deodata…niciodata. Asa ca va trebui sa te multumesti cu cuvintele mici. Un cuvant mic poate face cat 10 mari, un cuvant mic atrage dupa el altele mai mari. Iar un gest mic…tu stii mai bine ce poate face un gest mic.

De data asta am zambit sincer, am zambit linistita, am zambit incantata.

De data asta chiar am zambit.


http://www.youtube.com/watch?v=9o4mA27UYeM

No comments: