Tuesday, May 3, 2011

Dorinte apasatoare


La naiba, de ce trebuie sa fie totul asa de greu?

Mereu imi doresc asta, si mi-o doresc foarte tare. Duc o viata usoara, linistita si asta e singura chestie care ma macina cumva. Lucrul ala pe care mi-l doresc din tot sufletul si care sper ca imi va stabiliza viata, care sper ca imi va aduce un zambet constant pe buze.

Si totusi, de fiecare data cand primesc asta, viata mea se complica. Lucrurile devin incalcite, creez tot felul de scenarii, gandurile mele o iau razna si la revedere liniste, de orice fel.

Urasc cand se intampla asta. Tocmai lucrul care sper sa ma faca fericita ajunge sa ma intristeze.

Hai sa incercam ceva, hai sa vedem cum este daca privesc lucrurile cu calm, poate chiar cu pasivitate. Cum o fi sa iau lucrurile exact asa cum sunt exprimate fara sa le mai interpretez?

Ok. O sa incerc, o sa o fac si pe asta…cine stie, poate asta de fapt ma va face fericita

No comments: