Monday, May 2, 2011

Tine-ma de mana


Tie ce iti place? Care sunt hobbyurile tale? Care sunt visele tale? Tu ce faci cu cea mai mare placere? Tu cum iti construiesti visele? Pe tine cine te stimuleaza sa-ti urmezi visele? Tu cum esti incurajat sa-ti iei visele in primire?

Perechea potrivita te ajuta, te stimuleaza, te sustine, te impinge de la spate daca este cazul. Omul perfect pentru tine iti sta alaturi, vrea sa afle totul despre tine si te incurajeaza in orice iti pui in cap sa faci.

Si eu am vise, dorinte, hobbyuri, dar mai mereu le-am ignorant. Am facut doar ce trebuia sa fac, am facut lucruri serioase, lucruri stabile, ignorandu-mi pasiunile.

Am nevoie de tine ca de aer. Am nevoie sa-mi spui ca binele nu este intotdeauna bine, ca maturitatea nu este mereu calea cea mai buna. Vreau sa-mi arati cum sa-mi traiesc visele, sa ma incurajezi sa tind catre a le realiza.

Da, asta te-ar face perfect, pe tine cel despre care am vorbit de atatea ori. Incurajeaza-ma sa fac un salt periculos si tine-ma de mana cand sunt pregatita.


http://www.youtube.com/watch?v=kwSkRXLzZsg&NR=1

No comments: