Tuesday, May 3, 2011

Hello my love


Deja se insereaza…Imi pun un pahar de vin si privesc lung spre orizont. Orasul incepe sa straluceasca, ma simt ca in mijlocul Parisului nu ca intr-un capat de Bucuresti. Luminile caselor imi par bradul de Craciun luminat de instalatie.

Sorb usor din pahar, mi-as aprinde o tigara. Cu siguranta fumul mi-ar mai indulci gandurile. Dar nu o fac, prefer sa mai astept…putin…inca putin…

A sunat telefonul asa ca il asteptam, eu, paharul de vin si tigara neaprinsa, il asteptam sa ne povesteasca despre realitatile vietii. Asteptarea e apasatoare iar pana ajunge el gandurile isi fac de cap.

Zgomotul orasului invadeaza linistea prin geamul deschis dar nu acopera sunetul trompetei.

“Hello my love…” suna placut, imi amortizeaza sentimentele.

Si ce daca ne va povesti despre adevarurile cotidiene, o sa trecem peste asta impreuna, eu, paharul de vin si tigara inca neaprinsa.

Vinul aluneca acrisor, literele curg rapid pe hartie, ideile se leaga mai mult sau mai putin si dorinta sa aprind tigara creste.

“Hello my love…”

Pe cine mintim? Pe cine mint eu? Este doar inca o pasa, doar inca o poveste scurta care te va intari. Eu, paharul de vin si tigara neaprinsa te asteptam sa ne spui povesti cum stii tu mai frumos.


http://www.youtube.com/watch?v=Ji0xDg6EVvI&feature=related

No comments: