Tuesday, May 17, 2011

Ma tem de vise


Ma tem de vise, da. Ma tem de vise pentru ca atunci imaginatia mea o ia razna. Si imaginatia mea este bogata si de prea multe ori bolnava. Ma tem de vise pentru ca par atat de reale. Ma tem sa ma cufund in ele, sa ma pierd in fantezie, ma tem ca nu voi mai reusi sa ma trezesc.

Ma tem de ce mi-ai putea face in vise, ma tem de ce ti-as putea face in vise.

Exista lucruri care mai bine raman doar in lumea viselor, exista lucruri pe care e mai sigur sa le tii in frau, acolo in lumea ta departe de restul lumii.

De cele mai multe ori ti-as face numai lucruri bune, dar rareori ti-as face lucruri rele….lucrurile cele mai rele. Petru ca nu imi pot infrana imaginatia in vis. Pentru ca in vis demonii mei sunt liberi. Pentru ca lumea din vis este chiar mai haotica decat cea reala si pentru ca visele mele se razbuna pe realitate. Pentru ca tot ce tin in frau in mod curent, in vise se dezlantuie.


http://www.youtube.com/watch?v=2Fhw_PD1j_o&feature=share

No comments: