Friday, September 11, 2009

Balanta? Poate maine


Eu ador diminetile
Eu imi iubesc prietenii
Mie imi plac filmele
Eu ma plimb prin parcuri
Mie imi plac punkistii cersetori
Mie imi place sa socializez
Eu nu discriminez
Mie imi displac rasistii
Eu nu apreciez glumele proaste
Eu nu-mi batjocoresc cunoscutii
Eu imi respect familia
Eu nu tin oamenii langa mine doar pentru aparente
Mie imi plac florile si romantismul
Mie imi plac desenele animate
Mie imi place sa mananc
Eu sunt ordonata
Eu ascult povesti
Eu respect
Eu gandesc matur desi vreau sa fiu inca copil
Eu sunt calculata
Eu nu sufar de etichete si preturi
Mie nu-mi plac prefacatoriile
Mie nu-mi plac falsele prietenii
Eu ascult muzica linistitoare
Eu privesc rasaritul si apusul
Eu dorm suficient
Eu am grija de oameni
Mie imi place sa citesc
Pe mine nu ma incanta fanteziile exagerate
Eu nu cred in povesti, desi le ascult
Mie imi place mirosul de tei
Ma incanta aroma fumului de toamna

Care sunt asemanrile ?
Care sunt diferentele ?
Facem o balanta ?


No comments: