Monday, September 28, 2009

Fara sens

Devreme in noapte…orasul e mult prea linistit…parca ceva rau se anunta…

Tarziu in noapte…orasul a amutit…strazile sunt pustii…

Asta nu este orasul meu…nu il recunosc…

Strig…heeeiii…heeeeiii inapoi…ecoul sec si prea lung…

Nu tu motoare…nu tu forfota…nu stiu unde ma aflu…

M-am pierdut…m-am ratacit…si totusi cunosc strada asta atat de bine…

Fiecare fir de praf…fiecare crapatura in asfalt…fiecare piatra…


Un balon colorat…pluteste usor, din ce in ce mai sus….si poc
Inca un balon…
Si inca un balon…
O multitudine de baloane colorate se ridica spre luna plina
Cosmarul meu pare sa se fi terminat
Cu fiecare balon spart aud un nou sunet, o noua voce, un nou zumzet, forfota orasului
Acum recunosc fiecare colt, fiecare rasuflare prafuita, fiecare atingere a vantului
Am deschis ochii si sunt acasa.


No comments: