Wednesday, September 23, 2009

Dont Worry,Be Happy



Am gustat fericirea.
Am muscat din ea cu pofta, m-am infruptat din ceva ce am poftit mereu.
Am gustat fericirea si a fost atata de dulce.
Iti multumesc pentru fiecare secunda din ea pe care mi-ai oferit-o.
Iti multumesc ca mi-ai aratat ce inseamna cu adevarat fericirea, ca ai adus stropul ala care lipsea din momentele aproape de extaz.
Nu voi uita asta niciodata, iti voi multumi mereu pentru ca mi-ai aratat-o.
Ma bucur ca am atins in sfarsit fericirea.

Dar imi va fi mereu dor de ea, de fericirea totala.
Acum ca mi-ai aratat fata ei, o vreau mereu.
Acum ca am aflat cum este, voi visa mereu la ea si o voi pofti din ce in ce mai mult.

Mereu mi-am pus aceeasi dorinta, sa fiu fericita.
Acum cand stiu ce este fericirea imi voi punea caeasta dorinta mai des, voi lupta pentru ea, o voi cauta pana ma voi sfarsi.

Fericirea e cand ai prietenii langa tine.
Fericirea e cand nu-ti lipseste nimic.
Fericirea e cand te simti iubit.
Fericirea e cand ai cireasa de pe tort cu tine.
Fericirea nu e cand ai totate avutiile din lume, ci cand esti bogat in prieteni si in sentimente.

Iti multumesc inca o data ca mi-ai aratat fericirea fara sa ma gandesc la consecinte.






No comments: