Thursday, September 17, 2009

Sweet potatoes


Taraste-ma dimineata devreme din pat ca sa-mi arati cum se joaca pisicile in gradina.
Opreste-ma din munca pentru a-mi povesti o faza amuzanta pe care ai vazut-o azi.
Intrerupe-ma de la un film ca sa ma strangi in brate.
Gadila-ma cand port o discutie prea serioasa.
Cumpara-mi piersici pe care nu le voi atinge niciodata.
Nu-mi oferi niciodata flori, pentru nu vrei sa le vezi ofilindu-se.
Priveste-ma rar ca sa ti se faca dor de mine.
Ciupeste-ma sa simt realitatea.
Zambeste-mi cand sunt trista.
Dormi pe perna mea sa-ti pastrez mirosul.
Vorbeste in timp ce dorm doar pentru ca vrei sa ma vezi nervoasa.
Povesteste-mi despre Bora Bora ca sa-mi doresc sa ajungem acolo impreuna.
Fa-mi cafeaua amara si fara lapte pentru ca te amuza strambaturile mele.

http://www.youtube.com/watch?v=gk8_YGeIZis

No comments: