Wednesday, September 23, 2009

Orasul


Iubesc asfaltul plin de gropi si prea prafuit pe care calc in fiecare zi.
Iubesc ciorile ce croncane in Cismigiu.
Iubesc oamenii care se uita ciudat la mine in metrou.
Iubesc haosul zilnic.
Iubesc banca din fatza unui bloc.
Iubesc praful din tzarcul cainilor.
Iubesc iarba pe care zaceam primavara cu un pet de bere in fatza.
Iubesc malul Dambovitei si gangul de la Suburbia.
Iubesc cladirea care candva abea se construia.
Iubesc prima masa pe care am luat-o impreuna.
Iubesc primul « Buna, eu sunt… »
Iubesc garsoniera pe care n-o voi revedea.
Iubesc pireul cu lapte si pastele cu sos alb.
Iubesc mirosul de tutun si bere.
Iubesc mirosul de cauciuc incins.
Iubesc hainele colorate.
Iubesc amintirile.
Iubesc pozele.
Iubesc parul nepieptanat.
Iubesc aceleasi haine pe care le revad.
Iubesc parfumul de capsuni.
Iubesc subsolurile agitate si pline de oameni.
Iubesc mirosul toamnei.
Iubesc latratul cainilor.
Iubesc zgomotul greierilor la sfarsitul verii.
Iubesc camera verde.
Iubesc scaunul pe care-mi petrec foarte mult timp.

Iubesc hotelul parasit pe langa care am trecut de mii de ori.

Iubesc infectul asta de oras, care mi-a adus atatia prieteni, atatea bucurii, atatea distractii, atatea sentimente de toate felurile.
Iubesc orasul asta care mi-a devenit casa.

No comments: