Friday, September 18, 2009

Taci am zis! (iar zic)



Nu pot sa scriu asta fara sa mentionez ca titlul este un citat dintr-un mare clasic in viata al carui nume nu-l voi mentiona, cine stie il stie.





Nu se poate dom’le, este imposibil. Nu stiu frate sa-mi tin gura, nu stiu sa tac.
Ah nu m-ai auzit ? E ok, nici nu-i nevoie sa ma auzi ca sa stii ca am ceva de zis. Atata timp cat inca pot sa scriu o sa ma tot auzi. Scriu mesaje, scriu povesti, de toate, pana ajunge ideea la tzinta.

Dar totusi, nu m-as putea abtine din cand in cand ? Nu e chiar ok sa lasi vorbele sa-si faca de cap. Dar cand se urca aburii alcoolului in creier s-a terminat, nu ma pot abtine. Nu zic ca n-as fi vrut sa ma pronunt, ci doar ca uneori e mai bine sa taci.

Si eu, aia calculata, aia treaza, aia mereu cu capul pe umeri, dau peste o noapte lunga, peste multe pahare sau peste un lucru enervant si demonul iese sa-si faca de cap…poate ar trebui sa tac din cand in cand, desi tac prea mult.

Stii faza aia cu tigara ?
Imi oferi o tigara iar eu o refuz.
Poate era ultima ta tigara, poate o vroia altcineva mai mult ca mine, poate am si eu un pachet in buzunar, poate poate, asa ca te refuz.
De asta refuz, pentru ca ar putea deranja pe cineva, pentru ca cineva isi doreste mai mult, pentru ca e ultima speranta, ultimul fum.
Fumatorii nu refuza tigara.




http://www.youtube.com/watch?v=coZI8oo2eVw



PS: Futu-i messu si offline-urile pe care nu reusesc sa le vad

No comments: