Tuesday, September 22, 2009

Let me down but make me fall


Ma cred puternica, ma cred invincibila, ma cred in stare sa depasesc orice bariera, sa daram orice munte care-mi sta in cale.
Mi se pare ca pot fi destul de precauta pentru ca stiu déjà detaliile problemei…dar oare chiar pot ?
Nu, evident ca nu pot, normal ca nu ma abtin.
Eu, super eu, eu fac fatza cu brio, eu trec peste cu cea mai mare usurinta, eu nu sufar, pe mine nu ma doare, doar pentru ca stiu de la inceput ce ma asteapta…the hell I do.

Poate daca insist cu asta ma voi convinge, poate o sa incep sa ma cred.
Da, poate par, dar nu, nu sunt.
Si s-o ia dracu de precautie ca nu ma ajuta cu nimic.
Si duca-se unde or vrea ele de cunostinte asupra subiectului, ca oricum nu ma ajuta cu nimic.

Macar sa pot pica cu totul asa ar merita caderea.
Lasa-ma jos dar fa-ma sa cad (Let me down but make me fall)

Linia dintre placere si durere este atat de subtire, si atat de repde se sterge.
Dar dau orice pentru placerea maxima, indiferent de ce durere vine dupa.

Aud catve acorduri si mi se umezesc ochii, aud vocea si incerc sa ma abtin…e ok, esti bine, nu s-a intamplat nimic, esti in regula, nu ai nici o rana, ai scapat intreaga din accident.Nu strica fericirea pe termen lung pentru o clipa de frumusete.

No comments: