Monday, September 7, 2009

Little box of big memories


Da da , stiu, am zis ca nu voi mai iubi. Nu pentru ca nu-mi place sau pentru ca n-as vrea, ci pentru ca iubirea nu prea pare sa se mai lege de mine. Lucrurile par sa se schimbe odata cu varsta, cand cresti parca piere si pasiunea.

Si totusi imi dau seama ca iubesc.

Iubesc lumina soarelui, iubesc diminetile, iubesc fumul de tigara toamna.
Iubesc lucrurile ce par nesemnificative.
Ador sa o vad pe Sheeba sarind pe mine, ador sa va vad fetele incantate in fata unei mese indestulatoare, iubesc veselia din vocile voastre in timpul unei nopti reusite, iubesc rasetele puternice si galagia voastra.

Imi iubesc prietenii de care imi era atat de dor desi inca am senzatia de dor.
Ador sa ii vad fericiti doar pentru ca sunt impreuna, ador gesturile lor de iubire.

Daca as putea v-as tine pe toti permanent cu mine, oriunde as fi, oriunde ati fi voi.
Mi-as lua o cutiuta frumos colorata, decorata special, si v-as pune acolo, pe fiecare in parte, si apoi v-as purta mereu dupa mine, in cel mai sigur buzunar.

Zambetul tau ar sta in centru, gesturile tale copilaresti fix langa el, pe langa voi ar sta o privire blanda iar langa ea o voce calda, o mana calda v-ar fi alaturi si niste chipuri arse de soare, o minte sclipitoare si o imaginatie bogata.


1 comment:

Adeliné C. said...

awww cat de multa iubire exprima entry-ul asta.
you touched my corazon ba!

place. place mult.