Friday, May 22, 2009

Coshmar


Ai devenit cosmarul meu. Nu, nu este o metafora, este adevarul, chiar am avut un cosmar in care erai personajul principal.

Nu conteaza care era povestea, de fapt probabil conteaza, dar oricum stiu ca a fost doar un vis idiot, ceva ce niciodata nu se va intampla.

Cand visai urat eram acolo. Deschideai ochii speriat, ma trezeai iar eu iti spuneam de fiecare data « A fost doar un vis » Imi povesteai si, imi place sa cred, ca asta te linstea. Pe mine sigur m-ar fi ajutat.

Eu m-am trezit singura, schocata, si am inceput sa plang. Langa mine nu era nimeni care sa-mi spuna ca a fost doar un vis si sa ma ia in brate. M-am ridicat in semi intuneric, cu sughitzuri si inghitzind in sec. O tzigara amara a fost linistea mea, trezirea la realitate din asemenea vis.

Urasc raceala si cosmarurile…mi-ar fi mai usor sa te pot ura si pe tine.

No comments: