Friday, May 15, 2009

Intrebari cu sau fara raspuns


Cum ar fi ca ziua sa se vada stelele?
Cum ar fi ca toata pasarile sa cante noaptea?
Cum ar fi ca in loc de frunze sa existe doar flori parfumate ?
Cum ar fi daca iarba ar avea culoarea mov ?
Cum ar fi daca iarna am avea 30 de grade?
Cum ar fi daca am dormi in parc?
Cum ar fi daca am dansa pe sfoara?
Cum ar fi daca ai sti sa canti la saxofon?
Cum ar fi daca as sti sa zbor ?
Cum ar fi azi daca n-ar exista maine ?
Cum ar fi daca apa ar curge in sus ?
Cum ar fi daca balenele ar deveni animale domestice ?
Cum ar fi daca ar ploua cu fire de nisip ?
Cum ar fi daca daca n-am fi ?
Cum ar fi sa imi placa dovleacul ?
Cum ar fi sa traiesti in copac ?
Cum ar fi sa alergam de mana pe nori ?
Cum ar fi sa auzi fara sa intelegi cuvintele ?
Cum ar fi sa avem inimi de plush ?
Cum ar fi sa am aripi de zana si sa incap intr-un buzunar ?
Cum ar fi ca lupii sa poata urca in copaci ?

No comments: