Thursday, May 14, 2009

Playground


Stii, e posibil sa ai dreptate, poate ar trebui sa iau viata mai in joaca.
De la o vreme m-am crispat putin, iau lucrurile prea in serios si parca nu mai am timp sa imi placa jocul. Pobabil daca m-as relaxa, ar fi si mai placut, as vedea mai usor partile bune, si as zambi de fiecare data cand e cazul.

Chiar am ajuns sa nu mai zambesc la fel de usor, sa nu mai gust orice glumita simpatica si sa nu mai apreciez o vorba buna sau un gest tandru. E momentul sa-mi revin, sa ne simti bine cu totii impreuna, sa jucam toti acelasi joc, sa ne bucuram de fiecare moment impreuna.

Si da, e momentul sa te relaxezi si tu, promit sa rad la glumele tale, promit sa apreciez gesturile mici. De fapt, am inceput déjà sa ma opresc pentru a mirosi florile, sa ascult mai atent la cantecul pasarilor, sa fiu mai receptiva la sentimentele tale.

Let’s play together and enjoy the game.

No comments: