Wednesday, May 6, 2009

Redish


Ziua in care am imbatranit nu mi-a parut deosebita.
Atunci mi s-a parut banal, mi s-a parut normal. Da, cred ca avea dreptate, noua ni se pare NORMAL sa lasati totul pentru noi…si totusi probabil nu este.

Acum ma uit la el, este uscat, este ofilit, dar este acolo. El e ultimul, cel mai viteaz, cel mai rezistent. Mi s-a parut normal sa fie al meu, acum imi dau seama ca a fost DEOSEBIT sa fie al meu, sa il primesc eu.

Vorbeam, faceam un mic plan, erai nehotarat, si brusc, cu incantare in glas, mi-ai zis « Ok, facem ca tine ». Pe moment nu mi-am dat seama de ce, pana cand am urmat ideea mea iar tu ai venit cu el de manutza.

Brusc totul ma inspira, el ma inspira, tu ma insipiri, un gest minor, o vorba in vant, totul ma inspira….care-o fi declansatorul ?
Nu are importanta, m-am trezit din amorteala.

No comments: