Tuesday, May 12, 2009

Zambet tamp


Imi place de tine, asa nebunatica, asa imprastiata, asa aeriana si cu zambetul uneori tamp.
De fapt ma amuza zambetul tau tamp, cand te retardezi, te binedispui si ochii nu te mai asculta.

Da, as vrea si eu picioare lungi ca ale tale, si nu, nu ai fundul mare, ai incapea usor intre noi…nu ca asta ar fi o problema care sa te macine. Imi place indiferenta ta la superficialitatea celor din jur.

Si oricat esti de cu capul in nori uneori, ti-am vazut latura matura, responsabila. Nu stiu daca si ceilalti o observa, oricum este foarte evidenta.

Imi place cum desi la prima vedere pari dura, esti de fapt blanda si afectuoasa, si imi place cand te apuca feelingeala…stii tu, cand vrei sa imi pupi picioarele.

Esti o nebunatica tare simpatica, sunt sigura ca te amuza moliciunea mea afectuoasa de acum fata de tine…si ce daca…lasa k o sa-ti placa cand te retardezi.

No comments: