Tuesday, May 19, 2009

Tot astept artificii, tot astept explozii, si ma tot amenintzi ca le voi vedea.
Oh really ? Ia zis, unde-s ?

Imi tot zici ca este inca prea lumina sa le pot vedea, trebuie sa fie intuneric, trebuie sa asteptam noaptea.
Ei pe naiba…au trecut si atatea noptzi si tot nimic.

Si atunci imi zici ca inca nu am nimerit noaptea aia, de sarbatoare cu pocnitori colorate.
Serios ? Da de unde ? Au trecut si revelioane, si tot felul de alte sarbatori, dar tot nici urma de ele.

Stii ce, fa tu bine si adu repede artificiile alea in noptile mele, vreau sa vad lumini explodand deasupra mea intr-o multitudine de culori.

Incep sa ma plictisesc, viata asta e asa monotona uneori. Am nevoie de un hobby antrenant, trebuie sa invatz sa fac ceva.
Ah da stiu, trebuie sa invatz sa folosesc rolele alea, de o luna ma tot striga, si mi-ati promis ca ma invatati. Mda, imi trebuie si ceva curaj pentru asta….fac eu rost de el cumva.

Ei bine nu stiu cum e cu artificiile alea, dar cu ceva cazaturi tot ma aleg.

No comments: