Wednesday, May 27, 2009

Ganduri printre randuri


O mai fi mult ?
Mhh merge niste alcool, aluneca cumva
Of mi-e caldutz, mai bine ramaneam in hainele de dimneata.Cred ca ar trebui sa ma schimb.
La dracu cu visul ala, la dracu cu tine, ia hai lasa prostiile si sa ne distram.
Parca as vrea si eu, mi-e pofta asa, si ar fi mult mai frumos. Vorbesc cu ea.
Oh la naiba, nu iar asta.
E bine aici, e mai racoare si ne-am adunat toti.
Asta ce mai vrea ?
Hai sa mergem spre lumina, sa vedem cum e si acolo.
Oooo la dracu nu, mai bine nu, hai sa ne intoarcem repede.
Ce nasoale-s ecologicele astea, mori de cald in ele.
Ma uit in sus si parca e un tavan verde, ma tem ca dau cu capul de el daca ma ridc.
Sau sau pe un cer verde uite cum alearga niste norisori. Ah, e de la praf. Ba nu, e de la copaci.
Hai ma sa stam si noi putin, sa luam o pauza.
Hai sa mai cautam pe cineva.
Aoleu el e gaura neagra, nu vreau sa vorbesc cu el.
Iar nu intelegi nimic ?Uita-te ca iar nu intelege nimic.
Da de ce ai fatza atat de bronzata si dintzii atata de albi?
Ce-as vrea sa ma linistesc putin…
Telecomanda cu lumini
Si daca am trecut déjà de ea ?Esti sigura ca n-am trecut ?
Hai sa dormim
Mi-e frig
Aoleu se lumineaza
Daca inchid ochii vad culori, voi chiar nu vedeti nimic?
Si daca ne pierdem?Hai sa ne tinem de mana, sa nu ne pierdem.
Aoleu nu mai vreau Surround, lasa-ma
Da si mie din acadeaua ta. Pfoa zici ca-i de lemn, arunc-o
Imi place aici jos.
Apa cu bule, imi intra bulele peste tot
El cine este ?Vreo 15 minute si-mi dau seama
Ma lasi ma ? Cauta tu femeile alea de peste 30.
Pentru asta nu-ti mai dau sa mananc
Nu in viatza asta
Hai n-are varf de-o poza
Ce-a speriat-o cu rasul lui isteric
Macar stiu ca am prins ceva, am prins Bonobo
Hai sa mergem la scena live, la Aria Urbana
Pize ?Cine face poze ?Cine a facut poze ? Neah nimeni
Aolue ia gangania aia de pe mine
Hmm ce e senzatia asta pe adidasul meu ? Fuck la dracu cat de mare era…am inceput sa vad chestii
Ce bezna este
Hai pe langa cladirea aia, e o scena in spate
Le-am vazut, pe acolo au luat-o, in cladire. Ah sau nu, pe langa cladire
Ce vor ma ? Ce intrebare e asta ?
Hai mai du-te si nu te intoarce
Da de ce as vrea sa-l astept ?Eu zic sa mergem
Cred ca e putin frigutz, mai bine mai pun ceva pe mine
Uite uite, ea e lucida. Tu esti realitatea, de tine o sa ma leg cand ma pierd
Stiu ce ai, dar e ok, e normal, asa se intampla
Hm cred ca te cunosc de undeva… ba nu te cunsoc, ca nu-i vad decat pe ai mei

No comments: