Friday, July 11, 2008

Tzara minunilor


Am fost in tzara minunilor si m-am intors.

Parea o zi ca oricare alta, o zi care a decurs absolut normal, nimic deosebit, nimic ieshit din comun.

Seara parea la fel, doar o noapte obisnuita de weekend. Totul insa s-a schimbat brusc.

In subsolul incins al clubului mi-am vazut reflectzia intr-o oglinda si totul s-a schimbat. In secunda urmatoare eram intr-o alta lume, intr-o tzara a minunilor, cu personaje bizare, cu intamplari neasteptate, cu decoruri inimaginabile si povesti de nedescris.

Personajele negative erau de fapt pozitive, raul era bine, intunericul era lumina, totul era invers. Mi-a placut inversul cel putin la fel de mult cat m-a incant ghidul meu prin aceasta lume noua mie.

Pe chipul meu se putea citi atat de clar toate acele trairi profunde, incantarea, uimirea, si n-ash mai fi plecat niciodata. As fi vietzuit acolo cu tot ce era in jur, ash fi devenit una cu tzara minunilor, ash fi devenit chiar tzara minunilor…

Timpul a trecut atat de repede. Intr-o zi ghidul imi spune ca ne apropiem de captul drumului. Nu mi-am dat seama la ce se refera decat in momentul in care m-a dus in fatza unei oglinzi, la fel ca cea prin care am trecut de pe un taram pe altul. M-am uitat prin ea si am simtzit o tristetze profunda, m-am simtzit pierduta, ratacita, speriata cand dincolo de ea am vazut-o pe vechea EU in lumea mea veche.

M-a luat ushor de mana, mi-a sarutat parinteste fruntea si m-a indrumat intr-acolo. Nu ash fi vrut sa o fac, dar m-am simtzit hipnotizata de vocea ghidului ce ma sfatuia sa fac pasul….si l-am facut.

Am fost in tzara minunilor si m-am intors.

No comments: