Thursday, July 17, 2008

Singura cu zambete


Mereu cu atata lume in jur, si totushi mereu singura.

Imi place sa adun lume langa mine, insa niciodata nu e de ajuns, parca mereu trebuie altceva. Cate o schimbare, cate o persoana noua, cate mai multe persoane noi.

Si cand ma vezi sunt mereu cu lume in jur, si totushi sunt mereu doar eu si tzin totul la o anumita distantza.

Si ma uit la ei, la acei multzi ei cu prietenii in jur. Se stiu de mult timp, se cunosc atat de bine, si sunt atat de fericitzi impreuna. Uneori ii invidiez, dar cu toate astea, raman tot eu cu eu.

Si vad cum ne asemanam, prea mult mi se pare uneori. La fel adunam lume langa noi, la fel ramanem doar noi.

Eu ofer zambete, altzii fura zambetele, pe al meu inclsiv, si nu se satura niciodata de asta. Tot fura zambete, din pacate in zadar.

Ash da gratis zambetul meu ca sa-l vad pe chipul altcuiva.

No comments: