Thursday, July 17, 2008

Batrana


Sunt batrana...stiu. Din pacate nu sunt singura care stie. Si incep s-o simt.
Nu, nu ma simt batrana, chiar ma mentzin tanara, am fizicul de 19 si spiritul de 17...dar incep sa ma dau de gol, am gandirea pe masura varstei.

Si incep sa-mi simt batranetzea prin altzii. Nu din cauza celor tineri din jur, ci a celor de varsta mea, ei ma fac sa-mi simt varsta.

De ce sa alegi maturitatea cand potzi avea varianta naiva? De ce baba cand exista cate o fetishcana mereu in preajma? De ce 26 cand potzi alege 16?

Da…incep sa ma simt batrana, deshi m-am straduit atata pana acum sa ma pastrez tanara. Se pare ca incepe sa nu mai tzina faza, poate ar trebui sa las varsta sa-si faca treaba, dar nu, nu am sa las timpul (si iar vorbesc de timp) sa-si faca de cap cu mine.

Si faza cu 17...m-am razgandit...nu vreau sa iubesc ca la 17, prefer sa fiu fericita ca la 26, nu mai vreau scantei, caut sa fiu facuta fericita.

No comments: