Thursday, July 10, 2008

Univers de portzelan


Eu sunt un peste si zbor
Tu potzi fi un elefant care pluteste
Eu sunt o pasare si innot

Tu potzi fi un crocodil care danseaza
Priviriea ta se apleaca pe trupul meu
Atingerea ta imi schimba aspectul
Ochii tai imi mangaie formele
Mainile tale imi ofera alta forma

Sunt purtata printre nori de un inorog
Nu sunt niciodata singura in universul de portzelan

Sunt purtat peste mari de un centaur
Nu sunt niciodata singura cand universul doarme

Eu sunt o zana ce planeaza
Tu potzi fi un semafor ce clipoceste
Eu sunt o frunza in vant
Tu potzi fi un dragon de aur

Vocea ta navaleste peste mine
Buzele tale ma fac sa tremur
Sunetul clar imi ineaca auzul
Sarutul tau imi fura mintzile


Sunt purtata deasupra muntzilor de un avion
Nu sunt niciodata singura in universul de portzelan

Sunt purtata de vant peste tine
Nu sunt niciodata singura in universul de portzelan

No comments: