Monday, July 7, 2008

Praf in vant

La naiba!

Pierrot nu este un professor prea bun. Am incercat si eu, dar nu prea mi-a ieshit.
Cum ce? Am cazut…de pe sarma…ceva mi-a distras atentzia si mi-am pierdut echilibrul.

Nu s-a intamplat nimic grav, am cazut de la inaltzime mica, m-am ridicat repede, m-am sters de praf…si m-am urcat la loc.

Dragul de el s-a speriat. Mi-a intins mana temator si m-a ridicat. Probabil nu m-ar mai fi lasat sa ma urc la loc, dar stie cat sunt de incapatzanata, nu ma poate convinge.

Nu m-a oprit pe mine cazatura, piedici minuscule peste care trec scuturandu-ma de praf.

Experientze prafuite in noptzi toride.

In spatele aceleashi banci din intuneric, singura, mi-a pus piedica groapa…si tot nu ma opresc. Banca o pot impartzi, intunericul la fel, groapa e doar a mea.

No comments: