Wednesday, July 30, 2008

Cuvinte


Atatea randuri, atatea ganduri. Citesc si vad printre ele, le fixez si-mi place ce vand in el, prin ele, printre ele. Nu credeam sa-mi placa vreodata, si totushi...uite k se intampla.

Imi plac cuvintele, imi plac legaturile, imi place ce iese din legatura cuvintelor. Imi plac ideile, imi plac combinatziile, imi place imaginatzia si locul ei. Nu vreau sa ma ridic, dar trebuie. Promit ca maine ma intorc la tine.

O bucata de ciocolata mi s-a topit intre degete, le simt lipicioase pe taste...si ce daca? Trebuie sa spun asta, vreau sa spun asta si ciocolata de pe degete nu ma retzine. M-ai putea retzine tu...dar ea nu reusheste.

Promit ca maine revin, promit sa revin mereu, daca imi promitzi si tu ca o sa-mi placa mereu.

2 comments:

End3r said...

cicolata neagra sau alba :) ?

Pitik said...

Este de fapt o bezea alba invelita cu o crusta groasa de ciocolata cu lapte, nu neagra si amaruie, doar ciocolata cu lapte :)