Monday, July 28, 2008

Noapte X parfumata


Cate aveam in minte despre noaptea asta, dar multe s-au sters. Ar fi trebuit sa imi pun niste semne de carte in memorie...evident, n-am facut-o.

Si totushi a fost noapte memorabila, am numit-o noaptea (e)X. Tu acum o sa te gandesti poate la altceva, dar nu, este pur si simplu noaptea X, asha cum ar fi putut sa fie Y, Z sau orice alceva.

O noapte a betzivilor fara minte, asta a fost, a euforicilor cu creierii aburitzi de alcool si a impulsurilor. O noapte cu multa lume cunoscuta, o noapte cu multzi X-shi.

Urme albe din trecut, briza zilelor apuse, mirosul noptzilor racoroase transformate in cenusha dupa ce au fost consumate incendiar. Parerile de bine si parerile de rau, regretele sau lipsa lor, sentimentele arzand ca focurile de tabara, stinse incet, cu picuri de ploaie...maruntzi, dar neiertatori.

Totul este viu, plin de culoare, plin de lumina, unele apar atat de clare, parca au trecut doar 5 minute de atunci, altele...altele aproape ca le-am uitat. Dar asta este noaptea X, noapte in care totul reapare, macar putzin, un crampei, se lovesc unele de altele, se ciocnesc, se sparg, se unesc.

Amintiri din trecut, amintiri din prezent, fluturi coloratzi cu aripi frante…si ceva deasupra. Un nor parfumat, le asociez cu mirosuri, fiecare cu esentza ei, toate atat de placute, de imbatatoare, unele atat de slabe k aproape au disparut, altele atat de puternice incat le simt ca azi.

Tu stii?
Tu stii, da...
Tu, tu poate nu stii.
Tu…n-ai nici cea mai vaga idee.

Zambesc, zambesc bland si imi amintesc amintiri, voi suntetzi amintiri vii, eu sunt o himera, eu sunt trecutul si viitorul, eu apar si dispar in noaptea groasa, in racoarea diminetzii….in mirosul unei amintiri.

Si iar zambesc bland catre tine, stii ce se ascunde in spatele zambetului meu.

No comments: