Friday, July 4, 2008

Pierrot merge pe sarma


S-a trezit in dimineatza asta si mi-a spus ”Azi am chef sa merg pe sarma, azi vreau un strop de aventura, de pericol, asha ca o sa merg pe sarma.”

E putin plictisit, il inteleg, ii inteleg nevoia de aventura. A venit vara si noi nu facem mai nimic. Vara ar trebui sa fie agitata, activa, si Pierrot vrea asta.

Asha ca l-am vazut urcandu-se pe un bloc si mergand pe sarma, pe firele electrice, dansand, facand jonglerii. Din cand in cand ma sperie, il vad pierzandu-si echilibrul, clatinandu-se dintr-o parte in alta. Dar stiu ca nu va patzi nimic. Este foarte indemanatic, si in plus...e doar un personaj imaginar, deci nu va patzi nimic, pentru ca vreau eu asta.

Pierrot si-a inceput ziua mana in mana cu pericolul.
Ce fericit este el, e deja in weekend, eu mai astept putin si cine stie, poate ma invatza sa merg pe sarma.

No comments: