Wednesday, July 16, 2008

Povesti magice





Totul din nimic. Am reushit asta, sa fac totul dintr-un mic nimic.

Sa fac un lucru poate nesemnificativ sa para ceva extraordinar, sa fac o zi extrem de simpla sa para cea mai frumoasa zi posibila. Trezitul de dimineatza a devenit o placere, o plimbare torida s-a transformat intr-o limonada rece.

Am reushit sa fac totul sa para atat de frumos, am avut inspiratzia sa fac asta. Am avut muza care m-a dus pe drumul cel bun catre visare, muza care mi-a transformat cuvintele banale in diamante shlefuite.

Muza nu mai e chiar a mea, deshi inca ceva inspiratzie din directzia aia mi-a ramas. Sper totushi sa nu ma paraseasca ideile bune si sa-mi revina cumva inspiratzia…am senzatzia ca raman fara subiecte banale demne de transformat in povesti magice.

Aceeashi muza m-ar mai putea inspira, dar mai rar, sau o ash putea gasi o noua muza. Oricum ar fi, mereu ii voi multzumi pentru asta, pentru ca m-a inspirat sa scot farmecul din banal, diamantul stralucitor dintr-o pestera intunecoasa.

No comments: