Wednesday, February 6, 2008

Bucatzi din trecut

16.01.2007 16:16

Ma urmareshte trecutul?De ce?Am uitat ceva in trecut?Trebuie sa repar ceva?Trebuia sa tzin minte ceva, sa-mi amintesc ceva?Oameni din trecutul meu reapar brusc, fara explicatzii, fara indicii…doar cu un “Vroaim sa vad ce mai faci”.Ce fac?Sunt foarte bine.Sunt foarte schimbata si imi este foarte bine.Unora le place schimbarea, altora nu…dar sincer, nu-mi pasa.Eu sunt multzumita de mine si nu m-ash schimba doar k sa fac pe plac nimanui, nici trecutului, nici prezentului. Si totushi…nu-mi pot explica de ce se intampla asta.De ce fragmente din trecut revin, partzi diferite, din momente diferite, din bune si din rele, cu bune si cu rele.Da, este trecutul meu si nu-l neg.De unele chestii nu imi amintesc cu zambetul pe buze, dar fac parte din mine si m-au ajutat sa fiu ceea ce sunt acum.Poate de asta revin…k sa-mi improspateze memoria, sa-mi arate ceva, sa-mi demonstreze ceva…Nu stiu, ink nu stiu…dar la un moment dat imi voi da seama, voi realize rostul.Sper doar sa nu fie prea tarziu…

No comments: