Tuesday, February 26, 2008

Timpul e de partea mea




Mda, sigur k da…o fi, n-o fi…de imbatranit oricum imbatranesc, totzi o patzim, nu scapa nici unul. Dar cand potzi pacali timpul, cand itzi potzi ascunde varsta…Eu stiu cum e si tare ma mai bucur de asta.


Atunci poate timpul chiar e de partea mea….de ce n-ar fi. Si ce daca imi pierd atatea ore din viatza muncind? Ce daca 5 zile din saptamana le irosesc in acelashi loc? Timpul petrecut cum imi place, ala conteaza…timpul liber.


Si am si asta, am si timp liber…oh da, timpul meu liber. Nu se atinge nimeni de el, e numai al meu si fac ce vreau din el. Fac dintr-o zi…o saptamana intreaga, chiar daca asta se intampla doar in mintea mea. Trag de timpul meu liber mai tare ca de o guma de mestecat, il lungesc, il latzesc, dintr-un minut cresc o ora, dintr-o ora modelez o zi, dintr-o zi modelez o noapte.


Da, cea mai dulce parte a timpului meu liber, noaptea. Neagra, intunecata, densa, racoroasa…pare neprietenoasa dupa descrierea asta, dar acele multe lumini care clipocesc de-a lungul ei, fumul gros produs in noptzile agitate, racoarea pe care o dau afara la schimb cu atmosfera incinsa din cluburi, asta este timpul liber pe care-l pretzuiesc, pe care nu mi-l poate lua nimeni si il impart doar cu cine vreau.


Impart timpul meu liber cu tine, aprindem luminile noptzii impreuna,ii afum plamanii, o incalzim si o ametzim, e timpul nostru liber, e minutul nostru, ora noastra…noaptea noastra.


Si iata concluzia>> DA, timpul este de partea mea.

No comments: