Wednesday, February 6, 2008

Shoricelul in capcana


01.10.2007 19:56

Am intrat singura intr-o capcana din care nu stiu cum o sa pot ieshi.Cu sigurantza vatamata, k de asta e capcana.Sunt k un shoricel pofticios, m-am infipt in cashcaval si acolo am ramas.Dar vad cum se apropie pisica mare si neagra...Bietul shoricel fara minte, acum tremura inspaimantat, se zbate sa fuga dar cashcavalul este asha delicios..Ce sa faca ce sa faca? Sa se intoarca la porubul fad din hambar, sau sa lupte pentru delicatesele din fatza lui?Mi-am achizitzionat un shoricel portabil de plush...dar the big bad dog mi l-a furat :(( Toata lumea are ceva cu bietul Shoricel

2 comments:

Anonymous said...

Soricelul incoltit e cel mai periculos, cine il subestimeaza poate sa faca una din cele mai mari greseli.Morala e: niciodata nu shtii ce poti face pana nu esti pus in situatii extreme, totul e sa nu ne complacem intr-o situatie prea mult timp pentru ca ne vom plafona.

Pitik said...

Cata dreptate ai...shoricelul a ieshit din capcana teafar si nevatamat ;)