Thursday, February 14, 2008

Valy's nightmare


La naiba…iar fluiera? Iar e dimineatza, il aud cum fluiera sa ma trezeasca. Cu ochii inchishi intind mana spre el, apas pe buton si tace…Mda, el tace dar eu tot trebuie sa ma trezesc. Deschid ochii fara pic de chef, ash mai sta sub patura macar 15 minute, dar n-am de ales. Ok gata, gata, sunt treaza.


De afara vine un aer rece si nu se vede nici o raza de soare…ce trist, ink o zi mohorat de februarie…14 februarie. Si ce? E o zi k oricare alta, deshi cum deschid televizorul aud intr-una vorbindu-se de un anume Valentin, un american venit pe meleagurile noastre care indeamna multzimea la dovezi de dragoste. Mda…dovezi de dragoste…bleah… Deja ma astept sa vad peste tot amorezi, dulcegarii, petreceri tematice, lume innebunita sa gaseasca cadoul perfect pentru pereche… Obositor


Dau cu nasul de frig…brrr…e ink iarna. La draq cu raceala asta, de 5 zile incerc sa scap de ea, dar nu ma las doborata. De fapt..cred k o sa petrec in noaptea asta, o sa-i fac in ciuda. Oh nu, nu Valy’s Day, nu pentru asta o sa petrec, nu-s indragostita…poate doar de viatza. Happy Valentine’s Nightmare! Azi sunt impotriva lui Valy, nu-mi place de el. Azi o sa petrec cu prietenii si fara Valy. Si dak il prind pe langa mine, ii rup picioarele.


Si totushi in strada totul e la fel, forfota peste tot, claxoane in intersectzii, aglomeratzie la metrou, aceleashi fetze triste, aceiashi robotzi in drum spre munk…nimic nu-i opreste, nimic nu le schimba traiectoria, programatzi pentru aceleashi munci zi de zi. Ma intreb dak si azi vor fi la fel…probabil ziua asta “speciala” le va da putzin peste cap rutina. Si uite la ce sunt bune sarbatorile imprumutate…sa scoata robotzii din rutina…


Iar raceala asta, m-a terminat. Medicamente, leacuri, n-au functzionat…trebuie sa incerc cele 40 de grade…in seara asta am programat cele 40 de grade si-un coshmar pentru Valy.

1 comment:

Anonymous said...

nu stiu c e mai trist... sa nu fii a "valentine" d valentine's day... sau sa fii si totusi sa nu petreci ca atare?? sa stii ca faci parte din asa-zisa sarbatoare, sa sa fii extrem d inkntata si emotionata d cum va fi, sa-ti faci mii d ganduri dulci si colorate... si la sfarsitul zilei sa ai surpriza sa nu iasa kiar asa cum t asteptai...
eu nu am avut in nici un an parte d o "ziua indragostitilor" asa cum ar fi trebuit, desi in fiacre an sunt indragostita (si vreo 4 ani si jumatate d aceeasi persoana) si in fiecare an imi creez in minte zeci d scenarii despre cum va fii. niciodata filmele mele nu s potrivesc cu realitatea.
c n invata d fapt aceasta sarbatoare? sa nu ai sperante prea mai ca s-ar putea sa fii dezamagit. cu cat asteptarile sunt mai mici, cu atat "bomba" are un impact mai mic asupra ta... stiinta pura :) eu insa nu pot sa ma ghidez dupa legile astea ale universului pt k legile mele par a fi mai atragatoare. asa ca astept si anul urmator si anul urmator si anul urmator... pana iese ceva.. poate k sunt naiva ...dar o naiva care nu s lasa invinsa usor!:)