Monday, February 11, 2008

Greseala omeneasca


In ultima vreme se pare k o tot dau in bara, imi place sa-mi complic viatza si sa alung tot ce e bun pe langa mine.


Imi pare rau…imi pare rau dak am greshit, imi pare rau pentru k am greshit, imi pare rau pentru cum am greshit, imi pare rau fatza de cine am greshit. N-o sa-mi neg greshelile, sunt ale mele si imi asum responsabilitatea pentru ele. Am greshit si imi pare rau, imi cer scuze. Spune-mi ce vrei, cum vrei, o merit...


Si cum doare constientizarea greshelii si vina, cum raneshte greseala…Nu imi pare rau pentru gresheala in sine, ci pentru raul pe care il poate provoca, pentru rautatea fatza de cineva care nu merita asta.


Greshelile se repara si a greshi e omeneste. N-am pretins niciodata k sunt perfecta, deci pot face gresheli mari sau mici. Important este sa le recunosc in fatza cui trebuie.


11 comments:

Anonymous said...

Alungi de langa tine? Itie e doar frica de implicare
Iti complici viata inutil? Fugi de responsabilitati legandu-te de lucruri care sa iti tina mintea inutil ocupata, astfel evitand problemele reale...

Greasim, facem erori.... dar trebuie sa le acceptam, sa la tinem minte pt ca a doua oara sa nu cadem in pacatul repetitiei.
De ce gresim? Sunt motive multe...dar majoritatea sunt legate d emotivitate...
In plus...dak ne complacem spunand...a gresi e uman?! in cazul greselilor mici...ce facem in cazul celor MARI?!
NU, NU e uman sa gresesti. Greselile sunt legate d instincte. NU trebuie sa iti permiti sa gresesti. Repet...dak faci asta in cazul lucurilor marunte, in cazul celor importante iti e aprope fatal. A fi om insemna a fi cat mai rational, a te perfectiona, a fi atent si logic.

Pitik said...

Si totushi omul gresheste...si din gresheli invatza. O greseala mica ici colo te poate pregati in a evita greshelile majore.


Si da, teama de implicare exista si este rezultat al fricii de eshec, teama de a fi lovita in plin.

Problemele reale...care or fi alea?Probabil le-am evitat atat de bine in ultima vreme incat nici nu le mai disting, nu mai fac diferentza intre problemele reale si lucrurile inutile care imi distrag atentzia.

Anonymous said...

A gresi e uman. A spune ca nu tb sa permiti instinctelor sa decida e o prostie. In luarea unei decizii apar atat de multe variabile (starea de spirit, cat de mult ai gandit situatia , situatia in sine, timpul care il ai la dispozitie...pana si vremea de afara , baba de la colt ca se baga in fata ta la metrou...etc) Totul e sa incerci sa ai cat mai putine regrete. Adica sa gandesti situatia cat poti tu de bine la momentul respectiv si sa faci ce crezi tu ca este bine. Daca reusesti bine, daca gresesti macar shtii ca ai incercat, ai gandit-o tu cat ai putut de bine la momentul respectiv si incerci sa inveti daca tu consideri ca ai ceva de invat. Pe scurt in viata tb sa ai cat mai putine regrete si sa ai incredere in tine. O gresi nu e decat o stare, o parere si orice stare ea e relativa. Asa ca preferi sa depinzi de cei din jur sau preferi sa incerci sa gandesti tu?

Pitik said...

Gandesc pentru mine, m-am saturat sa las pe altzii sa decida pt mine sau sa-mi influentzeze deciziile si apoi sa regret si poate chiar sa reproshez...prefer sa regret fapta pe care o fac eu, fapta pt care am decis EU decat sa-mi para rau k nu am facut un lucru.

Totushi gresheala de care vorbesc aici a fost dictata de un impuls de moment. si sincer...nu-mi pare rau pt fapta in sine, ci doar pentru k am facut rau cuiva care nu merita asta.

Si da, in continuare insist pe faptul k imi accept greshelile pentru k sunt ale mele...ma reprezinta :)

Anonymous said...

Bravo :D

Anonymous said...

eu zic ca a gresi e omeneste,dar depinde dupa greseala facuta cum incerci sa te scuzi sau daca te simti constrans de ideea ca esti vinovat si nu vrei sa mai auzi de aceea persoana dandu-ti cu parerea ca el nu te va mai continua dupa greseala care ai facuto si isi va da seama singur.Greselile sunt legate de niste factori care te inconjoara zi de zi...important e sa ai capu sus si sa arati ca esti si u printre noi si sa nu te inchizi in tine dupa o greseala facuta,sa incerci sa treci cu bine peste ea...

Pitik said...

Sunt printre voi si nu ma inchid in mine...mi-ai lasat usha deschisa, n-am cum sa ma inchid >:D<

Anonymous said...

Greselile nu te definesc ca individ ..dar fara ele nu ai ajunge ceea ce esti acum.

Anonymous said...

hmmm...cam cate cosuri pe fatza au baieteii care iti fac commenturi aici? my guess: A LOT!


astea-s drame personale de liceu tata...grow up guyz!

Pitik said...

As far as i know au trecut totzi demult de perioada liceului si coshurilor :)

Anonymous said...

daca am putea da undo in viata am fi asa...asa cum?
=MISS-VAGINA=