Tuesday, February 19, 2008


Scoate capul pe fereastra…gata, iarna s-a dus, a ieshit in sfarshit soarele..pe strada ta, pe strada mea, pe toate strazile orashului amortzit de atata raceala. Totul revine la viatza, lumea pare mai vesele, suntem totzi mai binedispushi.


Cum ma poate inveseli o simpla zi cu soare dupa atata ger pe care l-am indurat. Ma dezmortzesc cu totul, sufletul incepe sa mi se inmoaie si un zambet strengaresc se asterne pe chipul meu, pana acum crispat. Ma simt bine, imi vine sa strig “Am inviat!”. Imi vine sa-mi iau prietenii de mana si sa-i tarasc pe bancile singuratice ale unui parc, sa stam asha aiurea incalzitzi de razele soarele si sa vorbim despre nimicuri, despre frumusetzea primaverii, despre ciripitul pasarilor, despre copacii infloritzi, despre parcurile inverzite...
Uneori un lucru atat de mic imi poate face ziua atat de buna…

No comments: