Wednesday, February 6, 2008

Intuneric in culori


06.02.2007 16:29

Sshh...inchide ochii.Tzine-i asha si spune-mi ce vezi.Ce e dincolo de intunericul pe care pleopele grele il astern peste ochi tai blanzi?Nu vezi nimic?Mai incearca...incet...ushor...calm.Eh???tot nimic? Hey...se vede ceva, vad o umbra, vad un contur, vad o licarire, vad intunericul in culori...conturul unui trup, o lumina slaba...si acele culori...atat de vii si totushi atat de pale, atata de aproape...dar nu langa mine Acum intinde mana...atinge ushor, delicat, cu rabdare...varfurile degetelor tale incep sa atinga timid...incepi sa simtzi forme.Vezi? E fin, e delicat, e moale...simt...vad...vad forma, vad caldura, vad textura.Conturul devine mai clar...acel ceva e mai aproape.Si simt ...simt ceva fin cum imi mangaie ushor obrazul, e ceva placut, imi da un sentiment de bine, de confortabil...o raza de soare...atingerea ta...pielea ta, chipul tau, totul ia forma, totul devine clar si totushi...e in ceatza...o ceatza calda, un abur placut Ssssshhhh...liniste...asculta.Fii atenta la cel mai mic zgomot Aud respiratzia, aud un suspin???aud din ce in ce mai tare, din ce in ce mai aproape...din ce in ce mai intens...soapte...o voce susurand ushor cateva cuvinte...o voce blanda care imi mangaie atat de placut auzul, un sunet cald care shushoteste lucruri atat de placute Corpul meu tresare brusc...un fior placut ma trece din cap pana in picioare, din exterior pana in interior...gandul face legaturile intre elemente, atingerea, auzul...nu am nevoie de ochi,ochii mintzii imi arata totul, in cel mai mic detaliu....traiesc totul mai intens... Esti tu...sunt eu...suntem noi. Tu m-ai facut sa vad asta, tu mi-ai colorat intunericul....si ce culori frumoase au aparut

No comments: