Wednesday, February 6, 2008

Clipe in poze

17.12.2006 21:5

Poze, imagini care aduc totul inapoi.Fericite...retraiesc acele clipe, toate la un loc, fiecare in parte, fiecare imagine cu povestea ei.O zi , o luna un an.O prietena, un prieten, o simpla cunostintza, un intreg grup de prieteni...totzi prietenii.Acele clipe minunate pe care le-am trait din plin, pe care nu vreau sa le uit niciodata si pe care ash vrea sa le retraiesc in fiecare clipa, cu aceesi intensitate, k si cum timpul ar sta in loc, ca si cum as fi atunci, acolo, cu ei Oh those grate summer days...Vad cum am fost si cum vreau sa fiu mereu, vad...da, cat de sincere sunt...la o simpla privire citesti in ochii mei fericirea...in simple poze, acele poze, acele momente.... Sa nu-tzi para rau pt ce ai facut, pentru alegerile tale....o nu, nu-mi pare rau, imi pare foarte bine si de-ar fi sa pot schimba ceva...pe ele sigur le-ash pastra la fel

No comments: